07/06/2024

El regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, ha explicat que “PSOE i Compromís han dut a terme una absoluta manipulació mediàtica i política de la campanya del Dia de la Sogra per a obtindre rèdit polític”. “La campanya s'ha malinterpretat quan ni tan sols l'havíem poguda explicar, perquè està previst que es presente la setmana que ve, una vegada haja finalitzat el període electoral”, ha explicat l'edil.

 

Vidal ha assegurat que “amb la seua manipulació i els seus comentaris, l'oposició ha aconseguit sembrar por entre els comerciants. Alguns d'ells, que inicialment van considerar la campanya adequada i divertida, han decidit no exhibir els cartells pel risc de les connotacions polítiques que l'oposició els ha atribuït”. “Podem entendre que a algú no li agrade esta campanya o no compartisca este tipus d'humor, però d'ací a distorsionar el seu sentit original hi ha un gran pas que resulta preocupant. En política no val tot, especialment quan està en joc el nostre comerç local. Sembla que al PSOE i Compromís no els ha bastat amb asfixiar al comerç durant 8 anys i ara volen continuar ofegant-lo des de l'oposició”.

 

Per a abordar la controvèrsia i avançar amb l'objectiu de la campanya, s'han eliminat les frases que han pogut crear més debat i s'han afegit nous cartells amb sentències políticament correctes que busquen evitar malentesos. A més, es continuaran duent a terme les diferents accions que estaven previstes amb absoluta normalitat”, ha assenyalat el regidor.

 

Volem aprofitar aquesta situació per a convidar a tots els comerciants l'estirada mediàtica que s'ha generat. La intenció d'esta campanya és crear impacte per a fomentar el consum en el comerç local, i són molts els comerciants els que ens han transmés que s'està aconseguint”, ha indicat Vidal. Ha conclòs dient que “també animem a tots a fer-li un bonic detall a les vostres sogres, demostrant l'estima i carinyo que mereixen, que és el que volem reivindicar amb aquesta celebració”.