30/11/2015

La regidora Patricia Puerta explica que aquestes xarrades respondran als dubtes dels sectors que més reclamacions registren.

Què puc fer quan no estic d'acord amb la factura de la llum? Poden cobrar-me un servei premium que no he contractat? Puc desistir d'un contracte signat en el meu domicili després de la visita d'un comercial? A aquestes i altres preguntes respondrà la jornada monogràfica de consum convocada per la Regidoria d'Impuls de l'Activitat Econòmica en tots els districtes de la ciutat. L'edil Patricia Puerta ha explicat que "amb aquesta jornada-taller volem oferir als ciutadans una sèrie d'eines que els permeten conèixer quins són els seus drets en matèria de consum en relació amb els serveis que presenten un major nombre de consultes i reclamacions en l'Oficina Municipal d'Informacio al Consumidor".

La jornada monogràfica comença demà dimarts, 1 de desembre en la Càmera Agrària (districte Nord). L'endemà serà el torn del Districte Est en el Patronat d'Esports i el dijous 3 la xarrada es realitzarà en la Tinença d'Alcaldia del Districte Oest. Les xarrades es reprendran després del pont de desembre amb la sessió en el Districte Centre, a la Llotja del Cànem, el dia 9; el 10 se celebrarà en la Tinença d'Alcaldia del Grau i el cicle conclourà el dia 11 en la Tinença d'Alcaldia del Districte Sud. En tots els casos, l'horari de les jornades serà de 18:00 a 20:00 hores.

"Aquestes xarrades s'han plantejat d'una manera molt pràctica i comptem amb la col•laboració de la Unió de Consumidors de Castelló. Els assistents disposaran d'una guia pràctica per a resoldre els principals problemes quotidians als quals s'enfronten els ciutadans en la seua vida diària en matèria de consum i, especialment, al voltant dels sectors de banca, comercialització d'electricitat, telecomunicacions, venda fora d'establiment o l'arbitratge de consum", ha afegit la regidora Patricia Puerta. La jornada-taller està dirigida a població en general i l'accés és gratuït fins a un màxim de 50 participants per sessió.