06/10/2016

RdP Consumo.jpg

La regidora Mary Carmen Ribera anima a participar en la conferència-debat d'aquest dilluns a la Llotja del Cànem.

L'Ajuntament de Castelló, a través de la Regidoria de Consum dirigida per l'edil Mary Carmen Ribera, ha presentat avui una jornada destinada a informar als consumidors de quins són les vies per a resoldre conflictes en casos de compres en línia. La Unió de Consumidors de Castelló (UCE) impartirà aquesta jornada titulada Resolució extrajudicial de litigis per compra online que se celebrarà aquest pròxim dilluns, 10 d'octubre de 2016, de 19:00 a 20:30hores, a la Llotja de Cànem amb entrada gratuïta.

La regidora de Consum, Mary Carmen Ribera, ha representat avui aquesta jornada al costat de Juan Carlos Insa i Enric Pallarés, de la UCE, amb l'objectiu d'animar a la població a participar lloc que en aquesta conferència-debat es donaran pautes i models per a reclamar a través de la plataforma web creada per la UE.

Des de l"UCE han explicat que les compres online encara són minoritàries entre els consumidors però tenen tendència a l'alça, especialment en sectors com la contractació de viatges i hotels. "En aquesta jornada plantejarem alternatives a la justícia per a resoldre els conflictes derivats de les compres realitzades per internet, com la plataforma web de la UE a través de la qual qualsevol consumidor pot tramitar una reclamació. Una plataforma que, no obstant açò, és invisible per a la ciutadania", ha explicat Juan Carlos Insa.