24/03/2020

L"Ajuntament posa en marxa aquesta iniciativa per a canalitzar la solidaritat mostrada per professionals o empreses

L'Ajuntament de Castelló ha habilitat una adreça de correu electrònic específica per a canalitzar i centralitzar tots els oferiments que empreses i professionals estan fent arribar en els últims dies a diferents departaments del consistori en els quals mostren la seua disposició a col·laborar davant l'emergència sanitària i social per coronavirus. L'adreça electrònica, que estarà activa a partir de demà dimecres dia 25 de març, és totanirabe@castello.es

El govern municipal ha posat en marxa aquesta mesura per a dirigir a una única adreça totes les comunicacions d'empreses o professionals que s'oferisquen a l'Ajuntament per a la prestació d'algun servei, activitat o per a ajudar davant situacions derivades per l'estat d'alarma per Covid-19. Es tracta d'una iniciativa de la Regidoria de Benestar Social, Dependència i Infància després del gran volum de mails d'aquest tipus rebuts en l'adreça habilitada per al Servei d'Emergència Social davant el Covid-19.

"En els últims dies centenars d'empreses i professionals s'han posat en contacte amb nosaltres per a oferir productes o serveis que poden ser d'ajuda a la ciutadania en aquests moments, per això, hem considerat necessari crear una adreça de mail única a través de la qual canalitzar totes les propostes", ha explicat el regidor de Benestar Social, José Luis López. L'edil ha destacat que aquesta mobilització és una "clara mostra de solidaritat" de la societat civil de Castelló.

Les comunicacions rebudes en l'adreça totanirabe@castello.es seran analitzades i introduïdes en una base de dades específica que comptarà amb la informació necessària per a poder contactar i recórrer a aquests serveis o recursos en cas d'eventuals necessitats.