13/10/2022

Marco y Ribera en RDP

Innovació Comercial activarà una campanya per a establiments de l'avinguda del Lledó i una altra que englobarà tot el comerç de proximitat

L'Ajuntament de Castelló destinarà més de 200.000 euros per a noves campanyes de bons de comerç local amb l'objectiu de fomentar el consum a les botigues de proximitat de la ciutat. L'alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha destacat "aquest nou esforç econòmic per a desenvolupar polítiques de suport al comerç local i a l'economia de les famílies que s'han demostrat eficaces com han sigut les campanyes de bons de comerç local desenvolupades fins ara".

Cal recordar que el mes de setembre passat es va posar en marxa la campanya de bons per a la ‘tornada al col·le’ amb l'objectiu de contribuir a pal·liar en les famílies el cost extra que suposa el retorn a les classes i fer front a l'augment dels preus. A més, la primera campanya de bons de comerç es va posar en marxa l'any passat amb una partida de més 200.000 euros.

La regidora d'Innovació Comercial, Mary Carmen Ribera, ha explicat que en els pròxims mesos es posaran en marxa dues noves campanyes. Una d'elles estarà destinada a fer costat als establiments de l'avinguda del Lledó i comptarà amb una partida de 50.000 euros. "D'aquesta manera, contribuïm a pal·liar les possibles conseqüències econòmiques que puguen donar-se durant les obres de millora de la mobilitat per als vianants i ciclista d'aquesta avinguda", ha indicat Ribera.

"A més, hi haurà una quarta campanya de bons que estaràn destinats a tot el comerç local de Castelló", ha avançat. En total, s'injectaran més de 200.000 euros al pressupost d'Innovació Comercial per a dur a terme totes dues iniciatives.