26/11/2015
La regidora Patricia Puerta destaca que "la varietat i la qualitat dels productes de Castelló són la millor garantia d'una bona elecció".
Cuina en directe, amb xefs locals, amb productes locals i amb consells per a consumidors. Aquestes són les característiques del primer cooking show impulsat per la Regidoria d'Impuls de l'Activitat Econòmica "per a promocionar els productes locals i els mercats de Castelló perquè la varietat i la qualitat dels productes de Castelló són la millor garantia d'una bona elecció", ha destacat la regidora de Patricia Puerta.
El cooking xou se celebra aquest dissabte, 28 de novembre, en la plaça Santa Clara d'11.30 a 13.30. "Es tracta d'un espectacle de cuina en directe amb la participació de xefs de la ciutat i alumnat de l'Escola d'Hostaleria, que prepararan alguns plats típics de Castelló", ha detallat la regidora d'Impuls de l'Activitat Econòmica. Els cuiners, que elaboraran un mínim de tres plats, són Pablo Bravo, del restaurant Don Pedro, i Nacho Boix, de Tasca del Puerto.
Puerta ha explicat que aquesta jornada "no solament permetrà veure en directe com es preparen productes locals i de qualitat de la mà de dos experts sinó que a més un gastrònom anirà explicant els plats, també s'informarà sobre els productes de temporada que es poden adquirir en el Mercat Central, es donaran consells, trucs per a cuinar segons de quin producte es tracte, com tallar una carn, com netejar un peix, etcètera".
A més del cooking show, la iniciativa es completa amb una campanya informativa que consisteix en la distribució de fullets amb els avantatges dels productes locals i que es repartiran demà divendres i el dissabte en el Mercat Central. També es van a sortejar 20 davantals per les compres que es facen en el Mercat Central des del dimarts.
"Volem promoure el consum dels productes locals de Castelló, un consum informat, responsable i amb intel•ligència. I, a més, apostar per que els mercats guanyen presència en la nostra cistella de la compra".