20/11/2023
L'Ajuntament de Castelló, en el seu compromís de mantindre viva la ciutat i fer costat al comerç de proximitat ha presentat aquest dilluns la campanya ‘Black Friday’ i de manera simultània, l'acció amb el CD Castelló ‘Black & White Friday’ que es duran a terme entre el 24 i el 30 de novembre. En la presentació han estat l'alcaldessa, Begoña Carrasco, acompanyada del regidor de Comerç, Alberto Vidal; la regidora d'Esports, Maica Hurtado; el CEO de Negocis del CD Castelló, Robin Taylor; el vicepresident de Confecomerç, Mauro Gómez; la presidenta de Castelló Espai Comercial, Charo Brocal i la tècnica d'Acció Comercial, María José Martín.
“Després de l'èxit dels bons comercials, llancem ara noves campanyes de suport al comerç de proximitat de tota la ciutat. Tota una declaració d'intencions d'aquest govern municipal compromés fermament per a ajudar al nostre comerç tradicional perquè fa ciutat, manté viu el cor de Castelló i perquè són el millor aparador per als nostres carrers, veïns i visitants”, ha destacat l'alcaldessa. La primera edil destaca que totes dues campanyes s'han preparat amb l'esperança que tinguen novament una bona resposta per part dels castellonencs”, però sobretot “s'han elaborat sense perdre l'essència del que és Castelló, del que són els nostres símbols”.
Per part seua, el regidor de Comerç, Alberto Vidal, ha destacat que es tracta d'una campanya en la qual participen establiments del centre i de cadascun dels barris de la ciutat. “Una nova oportunitat per a millorar la situació dels nostres comerços en una ciutat que estarà decorada amb banderoles perquè tots els castellonencs sàpien que tindran els comerços de la seua ciutat oberts fins a les 22.00 hores, i que entre les 18.00 hores i les 22.00 hores tindran animació als carrers Major, Alloza, Cavallers, Colón i Ruiz Zorrilla, música, detalls per als xiquets i regals”.
La iniciativa ‘Black & White *Friday’ suma al CD Castelló en aquest compromís de suport als comerciants. Per compres superiors a 30 euros en tots els comerços adherits a la promoció s'entrarà en sortejos de productes del CD Castelló. “Apostem pel comerç local i quina millor manera d'ajudar que de la mà del Club Esportiu Castelló sempre tan compromés amb la seua ciutat i la seua afició. En aquesta acció se sortejaran samarretes signades pels jugadors de la primera plantilla, jaquetes, entrades VIP, carnets albinegres i bosses de roba”, compte la regidora d'Esports, Maica Hurtado.
El CEO de Negocis del CD Castelló ha agraït a l'Ajuntament que hagen pensat en el club per a “dur a terme una acció per a fer créixer el comerç local” i ha assegurat que aquesta col·laboració “és una mostra de l'excel·lent relació que existeix entre totes dues institucions”. Per part dels comerciants, el vicepresident de Confecomerç ha agraït al govern municipal la iniciativa “molt ben ideada que uneix forces i crea sinergies entre els dos principals pilars de la ciutat, en l'esportiu el CD Castelló i en l'econòmic, el comerç local”.
La iniciativa ha sigut presentada amb un emotiu vídeo protagonitzat per Josep Calavera, jugador del CD Castelló, les jugadores de l'Aleví Femení B de la pedrera albinegra i una representació dels comerços de la ciutat a través de Confecomerç i l'associació Castelló Espai Comercial. Totes dues campanyes es desenvoluparan a peu de carrer, amb la finalitat que siga un punt de connexió entre veïns i visitants que puguen gaudir d'una jornada de compres mentre consumeixen a les terrasses i establiments hostalers.
Pantalla gran i dinamització
Com a complement al sorteig, i amb l'objectiu de tenyir d’albinegres els carrers de la ciutat, la vesprada del divendres 24 en la Plaça de la Pescateria hi haurà un pintacares albinegre i un taller de xapes del CD Castelló, així com música i repartiment de globus en diferents carrers del centre. A més, el diumenge 26, amb motiu de l'important duel del CD Castelló en terres eivissenques, s'instal·larà una pantalla gran en la Plaça Major per a aquells aficionats que vulguen viure'l allí.