15/12/2016
Per a participar en la campanya cal canviar alguna de les promocions de l'app de Bicicas en els comerços locals adherits al sistema abans del 15 de gener.
Descomptes importants en restaurants i òptiques, tendes de roba i calçat, mobles i electrodomèstics o escoles d'idiomes i de natació. Fer ús de qualsevol de les promocions que ofereix Bicicas+ durant el pròxim mes tindrà doble premi, ja que permetrà a l'usuari optar a un bo de 500 € en productes de comerços de Castelló. La nova plataforma integrada en l'app del servei de préstec de bicicletes municipal redobla la seua aposta per les compres de proximitat aquest Nadal amb aquesta campanya, dirigida a les 3.000 persones que ja tenen instal·lada l'aplicació en els seus mòbils i a tota la ciutadania, ja que no és necessari ser usuari de Bicicas per a participar.
Per a entrar en el sorteig del cupó de 500€ simplement cal canviar una de les promocions actives en Bicicas+ des de l'app de Bicicas a partir d'avui i fins al 15 de gener. Així, encara que no siga necessari tenir activat algun dels bons del servei de préstec de bicicletes, sí que cal registrar-se en la app per a participar, de manera que després de cada bescanvi es confirmarà per e-mail a cada usuari que ha entrat en la promoció. Cada bescanvi donarà un nombre per al sorteig.
Entre tots els usuaris que es registren i canvien ofertes durant el període de la promoció es realitzarà el sorteig d'un val valorat en 500€ el 18 de gener de 2017 en el Casino Antic de Castelló i se li comunicarà al guanyador. El cupó tindrà una validesa d'un mes, fins al 19 de febrer, i es podrà canviar en els comerços adherits a la plataforma Bicicas+, a través de les compres que el guanyador considere oportunes fins a aconseguir la xifra establida.
La plataforma promocional de Bicicas+, que es va engegar a la fi d'octubre, està sent molt bé acollida pel comerç local i compta amb el suport de les regidories de Mobilitat i de Comerç de l'Ajuntament de Castelló, així com del Consell de Comerç, amb els representants del qual es van realitzar reunions prèvies per a consensuar el seu funcionament. Una manera d'unir transport urbà net i foment de les compres en comerços de proximitat, ampliant les prestacions de l'app de Bicicas tant per als usuaris actius com la resta de ciutadania.
Els comerços locals de Castelló estan intensificant les seues accions a través de Bicicas+ de cara a la campanya nadalenca, havent oferit fins al moment unes 60 promocions entre els 25 establiments adherits a l'innovador sistema. La nova plataforma ofereix diferents possibilitats de personalització, ja que és el propi comerciant qui pot administrar directament la configuració de la campanya: des del percentatge de descompte i el període fins a segmentar per edat, sexe i codi postal, i fins i tot llançar notificacions perquè arriben a tots els usuaris. El bescanvi de les promocions es realitza fàcilment des del propi dispositiu mòbil en cada tenda.
Tant el regidor de Mobilitat, Rafa Simó, com l'edil de Comerç, Patricia Puerta, han mostrat la seua satisfacció per aquesta iniciativa que "promociona els nostres comerços i els nostres productes en una data tan assenyalada". Puerta ha recordat que aquest tipus de campanyes s'uneixen a les iniciatives impulsades per l'ajuntament com el concurs d'aparadors del comerç local, el Mercat Nadalenc que enguany repeteix emplaçament en la plaça Santa Clara o l'animació infantil en la plaça Major.